ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

 

نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد

 
 
نرم افزار Tango Video Calls 2.8.43942 یکی از محبوب ترین نرم افزار ها جهت مکالمه رایگان صوتی و تصویری برای گوشی ها اندروید می باشد که توانسته تعداد قابل توجهی مخاطب به خود جذب کند شما با استفاده از این نرم افزار به هنگام اتصال به اینترنت به راحتی میتوانید با سایر دوستانتان که از نرم افزار Tango Video Calls استفاده میکنند به صورت رایگاه صحبت کنید و تصویری با هم ارتباط داشته باشید . Tango Video Calls 2.8 یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی‌راه‌های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می‌توان به برقراری تماس‌های ویدیویی با کیفیت ، تماس‌های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

تانگو tango به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن به صورت کاملاً رایگان با دوستان خود تماس های تلفنی صوتی و تصویری رایگان داشته باشید و این عمل را می توانید با تمامی کسانی که تانگو را بر روی کامپیوتر، تلفن همراه و یا تبلت خود نصب کرده اند انجام دهید. شما با تانگو می توانید تماس صوتی رایگان برقرار کنید و در صورت لزوم آن را به راحتی به یک تماس تصویری مبدل کنید.

ویژگی‌های کلیدی :
کاربری آسان
عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری‌های ۳G, 4G و Wi-Fi
سازگار با تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها
امکان انجام بازی هنگام مکالمه

برای دانلود آدرس لینک زیر را در ادرس بار مرورگر خود کپی کرده و بر روی دکمه اینتر کلیک کرده و این برنامه کاملا مفید را دانلود کرده و از ان استفاده نمایید

http://uploadboy.com/sgxvkt6sq7n5.html

پسورد: ندارد
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

دقت کردید از وقتی لپ تاپ ها آمده اند چقدر زندگی راحت تر شده ، حداقل از این همه سیم کشی که کامپیوترهای خانگی دارد راحت شدیم فقط یک سیم شارژر دارد که به آن وصل می شود. در حال حاضر هم نسل جدید ماوس ها و کیبورد هایی وارد بازار شده که بدون سیم (Wireless) هستند و به راحتی هم قابل استفاده و قابل حمل و نقل هستند و برد بیشتری هم دارند....

 
 

اگر شما همیشه مسافرت می روید و مجبورید که همه جا از لپ تاپتان استفاده کنید، ماوس بی سیم (Wireless) بهترین وسیله ی جانبی است. من در این مقاله به شما می گویم که چطوری ماوس بی سیم را به لپ تاپتان وصل کنید.

تکنولوژی روز به روز پیشرفت می کند، و وسایل جانبی کامپیوتر را طوری می سازند که بدون سیم کار کنند. بهترین وسیله برای کسانی که همیشه مسافرت می کنند و از لپ تاپ استفاده می کنند ماوس بی سیم است. البته از این ماوس برای کامپیوترهای رومیزی هم استفاده می شود که به شما کمک می کند که همیشه میزتان بدون سیم و مرتب باشد. ماوس بی سیم هم مثل بقیه وسایل بدون سیم کار می کند، سیگنال های فرکانس رادیویی را به یک دستگاه فرستنده و گیرنده می فرستد و می گیرد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:wireless, ماوس سیم, اتصال ماوس سیم تاپ, کامپیوتر, ترفند کامپیوتر , توسط سیبادو
 
پس از آنکه بازار محصولات دیجیتالی پوشیدنی رونق گرفت،شرکت های فعال در زمینه لوازم کامپیوتری نیز در پی آن هستند تا هرکدام با ارائه محصولات جدید سهم به سزایی از این بازار کسب کنند.ساعت های هوشمند دیجیتالی نیز یکی از این محصولات می باشند که این روزها در فهرست بهترین لوارم الکترونیکی هوشمند قرار گرفته اند.

 

 
همچنین پس از آنکه اپل و سامسونگ برنامه های خود برای ساخت ساعت دیجیتالی را اعلام کردند و قرار است به زودی این محصول را مطابق با نیازهای کاربران خود و همگام با محصولات جدیدشان وارد بازار کنند،مایکروسافت نیز برای عقب نماندن از بازار رقابت،اعلام کرد که قصد دارد ساعت هوشمندی مبتنی بر ویندوز تولید کند.

 
هنوز از ویژگی های این ساعت هوشمند دیجیتالی اطلاعات درستی در دسترس نیست،اما شنیده های حاکی از آن است که این محصول با صفحه نمایش 1.5 اینچی لمسی ساخته می شود.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

به تازگی نسل جدید شارژهای تلفن همراه به بازار عرضه می شوند که با استفاده از تجزیه ی آب انرژی الکترونیکی تولید می کنند.

 
به نقل از سی-نت، نسل جدید شارژهای همراه با قابلیت استفاده از سوخت های پاک تا بهار آینده در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.این شارژها با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی آب می توانند انرژی الکتریکی تولید کرده و باتری تلفن های همراه را شارژ کنند.

این محصول جدید با استفاده از یک سوخت پاک و تجزیه ی اتم های هیدروژن موجود در آب کار می کند.قیمت شارژ در حدود 230 دلار و قیمت بسته ی های سوختی آن 4 دلار گفته شده است.کاربران با استفاده از مقدار کمی آب و بسته های سوختی می توانند انرژی الکتریکی تولید کنند.شارژ جدید می تواند 2.5 وات یا معادل 5 ولت انرژی الکتریکی تولید کند که برای شارژ یک تلفن همراه هوشمند مناسب است.

از این محصول نوظهور می توان در موارد اضطراری و عدم دسترسی به برق استفاده کرد.
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

Smack Attack یک دستگاه هوشمند است که با نصب روی فرمان خودرو از خواب آلودگی راننده جلوگیری می کند.

 
  •  
 

خسته و خواب آلودگی هنگام رانندگی یکی از عوامل مهم بروز تصادفات و ایجاد خسارت های جانی و مالی می باشد.هوشیاری راننده در این گونه مواقع می توان از رخ دادن سوانح جاده ای جلوگیری کند.برای این منظور دستگاهی به نام Smack Attack اختراع شده که یک پوشش برای فرمان خودرو ها می باشد.

 

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سیبادو

یخچال با چراغ LED برای مسافرت

یکی از مشکلات مسافرت های طولانی با وسیله شخصی نیاز به وسیله سرد کننده برای نگهداری نوشیدنی ها و مواد غذایی فاسد شدنی می باشد.

 
 


 

برای این منظور مسافران مجبور به حمل یخ هستند که این کار در بسیاری از مواقع نتیجه مناسبی ندارد و در صورت بالا رفتن زمان مسافرت و ذوب شدن یخ باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود.

در اختراعی جدید،مخترعین یخچالی ساخته اند که می تواند با استفاده از چراغ های LED سرما تولید کند.این یخچال یک محصول قابل حمل می باشد که می تواند همه جا استفاده شود.چراغ های LED به کار رفته در LiddUp Cooler با باتری 9  ولت کار کرده و تا 40 ساعت می توانند روشن بمانند و مانع از گرم شدن محیط شوند.

از دیگر ویژگی های جالب این محصول قابل حمل قابلیت ضد ضربه بودن آن می باشد که حتی اگر از یک  وسیله با سرعت 80 مایلی پرت شود آسیب نخواهد دید.این یخچال 79 دلاری همچنین ضد آب نیز می باشد
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

طراحی عجیب ولوو برای کامیون ها

تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.

 
 


تا به حال طرح های مختلفی برای خودروهایی که قرار است در آینده تولید شوند ارائه شده است این خودرو ها اغلب سواری و با سرعت های بالا و سوخت کم بوده اند و حرفی از کامیون به میان نبوده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم. Read more: http://acharweb.com/8195-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ad%d9%85%d9%84%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

همه آدم ها هر چه قدر هم رنگ پوست شان تیره باشد، رنگ لب های شان قرمز است....

 
  •  
 

البته لب بعضی ها قرمزتر است و لب بعضی ها قرمزی کمتری دارد. راستی شما می دانید که چرا رنگ لب ها قرمز است؟
از بین تمام موجودات فقط لب انسان است که حاشیه ای بین بخش قرمز رنگ لب و مخاط دهان وجود دارد. در حقیقت حاشیه لب بخش قرمز لب شما را از مخاط صورتی رنگ داخل لب تان و از آن طرف از پوست تان جدا می کند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

شکلات‌های تقلبی را از کجا بشناسیم؟


 

یکی از مسایلی که این روزها زیاد در مورد آن صحبت می‌شود، مسئله گرانی مواد اولیه در صنایع غذا و به تبع آن تقلب‌هایی است که امکان دارد رخ دهد.

 


 
 
 

از جمله مواردی که در کشور ما زیاد دیده می‌شود و متأسفانه نظارت چندانی روی آن وجود ندارد، مسئله جایگزین کردن جانشین‌هایی به جای کره کاکائو در شکلات واقعی است. گفت‌وگوی زیر با مهندس شهرام ارشدی نژاد، کارشناس ارشد صنایع غذایی و مدرس دانشگاه در رابطه با شکلات و تقلب‌های رایج در این حوزه است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


دلیل ماندگاری بعضی از آهنگ ها در ذهنمان چیست؟


دليل در خاطر ماندن برخی آهنگها و ترانه ها اين است که باعث "خارش" مغز می‌شوند که تنها با تکرار همان نغمه برطرف می‌شود.


     

اين نوع آهنگ‌ها که به "کرم گوش" معروفند معمولاً دارای مضمونی شاد و ترجيع بندی تکرار شونده‌اند و حالتی ميان گيرا و عصبی دارند.

به گفته پروفسور جيمز کلاريس از کالج مديريت تجاری دانشگاه سينسيناتی آمريکا، آهنگ‌هايی مانند "وای ام سی ای" اثر گروه "مردم روستا" (Village People)، "ماکارينا" اثر "لوس دل ريو" و "چه کسی سگها را ول کرد" (Who Let The Dogs Out) اثر "باها من" را از جمله اين دسته آهنگ‌ها می‌داند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


نرم‌افزار برای دیدن به کمک نابینایان آمد


 

محققان دانشگاه آریزونا موفق به چاپ عکسهایی ویژه شبکه های اجتماعی شده اند، به صورتی که افراد نابینا می توانند با استفاده از لمس کردن این تصاویر را ببینند.

 

محققان باور دارند عکس صورت در زندگی اجتماعی و عاطفی انسانها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ابداع جدید آنها می تواند امکان مشاهده این عکسها را برای افراد نابینا به وجود آورد.
محققان برای ابداع این فناوری از محقق نابینایی الهام گرفته اند که هممواره آرزو داشت اطلاعات تصویری و گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشد. قابل دسترس کردن تمامی اطلاعات گرافیکی دیجیتال برای نابینایان چالش بزرگی است از این رو محققان تنها بر روی عکسهایی متمرکز شدند که افراد معمولا از آنها برای صفحات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

جی پی اس چیست و چگونه کار می کند ؟


جی‌پی‌اس یا سیستم موقعیت‌یاب جهانی (Global Positioning Systems)، یک سیستم راهبری و مسیریابی ماهواره‌ای است که از شبکه‌ای با حداقل ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. این ماهواره‌ها به سفارش وزارت دفاع ایالات متحده ساخته و در مدار زمین قرار داده شده‌اند. جی‌پی‌اس در ابتدا برای مصارف نظامی تهیه شد ولی از سال ۱۹۸۰ استفاده عمومی آن آزاد و آغاز شد.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو


بزرگ راه هوشمند


جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.


     

تصور کنید شب هنگام در حال رانندگی در یک جاده بدون چراغ هستید و تنها منبع اتکای شما چراغ های اتومبیل شماست و هیچ چراغ خارجی در سطح جاده وجود ندارد.

یا جاده ای را تصور کنید که در هنگام بارندگی و لغزندگی، سطح جاده مانند یک نمایشکر شما را از وجود لغزندگی و یخ زدگی مطلع سازد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

كارت Eye_Fi


 

شركت سازنده كارت Eye_Fi كار شگفت انگيزي كرد. آنها يك حافظه 2 گيگا بايتي با قابليت ارتباط بي سيم (امواج راديويي) را بر روي يك كارت جمع كرده اند. جالب اينكه اين كارت از نظر ظاهري هيچ تفاوتي با يك كارت SD معمولي ندارد و نه از آن ضخيم تر و نه درازتر است.


 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

پدر و مادر این پسر دو ساله احتمالا نمی دانند به اقدام عجیب و باورنکردنی پسرشان افتخار کنند یا نگران آن باشند!

مرآت به نقل از جام:

پس از اینکه خواهر 8 ساله این پسر به پدر و مادرش شکایت می کند که پسر شب ها به اتاقش می آید و وسایلش را بر می دارد، والدینش به او پیشنهاد دادند شب ها درب اتاقش را قفل کند.

چند روز بعد دختر دوباره شکایت برادرش را نزد پدر و مادر می برد و حتی ادعا می کند که درب اتاقش را قفل کرده ولی با این حال صبح متوجه می شود که بعضی از وسایلش نیست.

پدر و مادر که از ادعای دختر مات و مبهوت مانده بودند، تصمیم گرفتند دوربینی را جلوی درب اتاق آنها قرار دهند تا ببینند چه اتفاقی می افتد.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, توسط سیبادو

 دختر جوان با همفکری مادرش سعی نمود با روشی متفاوت تری به ملاقات نامزدش برود.آقای "اوستین اسپیتلر"مدت دو سال بود که جهت تبلیغ دیدن به خارج از کشور سفر نموده بود.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 25 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

 در نگاه اول طوری به نظر می رسد که این مرد یک قدم تا وقوع فاجعه فاصله دارد.

به گزارش sebado، همیشه و در طول تاریخ نقاشی های ۳ بعدی یکی از خوش آبورنگ ترین و زیبا ترین و البته ترین سخت ترین نقاشی های گرافیکی است که چشم وقتی ان را می بیند فکر می کند که جزوی از محیط است

در نگاه اول طوری به نظر می رسد که این مرد یک قدم تا وقوع فاجعه فاصله دارد.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

در بین فرزندان سه رئیس جمهور آخرین ایران، بچه های هاشمی رفسنجانی سیاسی ترینشان هستند، دستی بر امور اقتصاد دارند و در عرصه ورزش و امور اجتماعی هم سرک می‌کشند. به واقع حوزه های فعالیت 3 پسر و 2 دختر رئیس جمهور دوران سازندگی، بینشان تقسیم شده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, توسط سیبادو

SunCalendar 7 Final برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان است که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .

تقویم خورشیدی نسخه ۷ با تغییراتی کلی نسبت به نسخه های پیشین عرضه شده که مهمترین آن تمام صفحه شدن آن است که در مقایسه با نسخه های قبلی که از پنجره های کوچکی استفاده شده بود بسیار کاربردی تر است .

برای دانلود کلیک کنید
ارسال در تاريخ چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:دانلود این تقویم فارسی را از دست ندهید , توسط سیبادو

عجایبی مختص ایران+ عکس
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۰
مرجع : اروم نیوز

ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

«جولیا پاسترانا» معروف به زشت ترین زن جهان که در قرن نوزده زندگی می‌کرده است پس از ۱۵۰ سال به خاک سپرده خواهد شد.

 
زشت‌ترین زن جهان + تصاویر
«جولیا پاسترانا» یک زن هندی مکزیکی الاصل که مبتلا به هایپرتریکوزیس بود. مردی به نام «تئودور لنت» متوجه وضعیت غیرعادی او شد، به او رقص و موسیقی آموزش داد و نمایش‌هایی با حضور او در اروپا ترتیب داد و سرانجام با او ازدواج کرد!جولیا باردار شد و در مسکو، نوزادی به دنیا آورد که خود مبتلا به هایپرتریکوزیس بود و چند روز بعد از تولد درگذشت. جولیا هم مدتی بعد به خاطر عوارض زایمان از دنیا رفت


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو
 
 
شباهت جالب باعث شد تا این مطلب را بگذارم
 

                    
ارسال در تاريخ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است. 

جنجال ازدواج بازیکن فوتبال با دختر 6 ساله! +عکس



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

لجم گرفت و سیخ‌های کبابی که نظرم را جلب کرده بود را برداشتم و با خودم به خانه آوردم. دلم می‌خواست صاحب رستوران بداند 260 هزار تومان پول غذای 4 نفر انصاف نیست



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:بهنوش بختیاری, توسط سیبادو

یک مرد چینی که برای خرید خانه پولهای خود را به صورت روزانه پس‌انداز کرده بود، سرانجام با رسیدن به حد نصاب تمام آن را یکجا به بانک منتقل کردقدار پولی که وی به بانک منتقل کرده ۱۶۲ هزار یوان (۲۶ هزار دلار) بوده است.



کارمندان بانک نیز برای دسته‌بندی و شمردن این پول سه روز متوالی وقت گذاشتند در حالی که توانستند تنها ۵۰ هزار یوان از پول را شمارش کنند

ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:عجیب‌ترین مشتری بانکی + عکس, توسط سیبادو

یک منزل به مساحت ۳۵۰ متر مربع به مبلغ ناچیز یک یورو به فروش گذاشته شده است. باید خاطرنشان کرد که مالک خانه عقلش را از دست نداده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

در کشور نامیبیا مردم محلی به این دختر فرانسوی تارزان می گویند

این دختر تارزان واقعی است! +عکس

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو

نواجنوب:کاترینا هوج ۲۲ ساله اهل یکی از شهرهای حومه لندن، یک سرباز زن ارتش انگلیس است که در عراق خدمت کرده است و بصورت نیمه وقت هم بعنوان مدل مشغول بکار است...



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط سیبادو

اسامی ده تن از عاملان فساد بزرگ بانکی فاش شد تصاویر در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

دندان‌های "پیرانا" به صورت مثلثی هستند و حالت خاصی دارند که به آنها اجازه می‌دهد تا حد زیادی تیز باشند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:پیرانا , عکس , آمازون , دیدنی ها, توسط سیبادو

هفته‌هاست که شایعات مربوط به پایان جهان در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲، دهان به دهان می‌چرخد و اسباب نگرانی باورمندان به عقاید خرافی را فراهم کرده است. در این میان، هرچند مروجان این افکار در پی آنند تا بر ادعاهای خود رنگی از دانش بزنند، ناسا در یک رشته پرسش‌‌ها و پاسخ‌هایی، این افکار را رد کرده است



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:پایان جهان , 21 دسامبر 2012 , ناسا , مایاها, توسط سیبادو

 

آیات عظام آیت الله خامنه ای،سیستانی، صافی، شبیری، مکارم، موسوی اردبیلی و سبحانی در پرسش هایی از سایت شفقنا، درباره مهریه های سنگین و تردید یا قصد پرداخت نکردن مهریه از سوی زوج پاسخ داده اند. پاسخ این مراجع را درادامه مطلب  بخوانید.

 



ادامه مطلب...

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:


 
كنار هم قرار دادن نام خدا و رهبري و رئيس جمهور، در مراسم افتتاح طرح توسعه سيمان بوكان توسط محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور، موجب تعجب مردم شد.

 
طي دو روز گذشته مردم، تماس‌هائي با روزنامه جمهوري اسلامي گرفته و به اين اقدام معاون اول رئيس جمهور اعتراض كردند.

 
آنها گفتند جمله به نام خدا و به نام مقام معظم رهبري و به نام رئيس‌جمهور كه عبارت بكار برده شده توسط رحيمي بود متأسفانه بارها از تلويزيون نيز پخش شد! 
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

مقایسه صبح زمستانی در تهران و هیروشیمای ژاپن / عکس ارسالی

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

آموزش به همراه تصویر در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:آموزش چت کردن با دو یا چند ID یاهو مسنجر به صورت همزمان , توسط سیبادو

نمایش زندگی در رویای آمریکایی از دید خلاف کاران امّا این بار نه خلاف کارانی که از گونه خلاف کاران IPـه Rockstar باشند بلکه خلاف کارانی با زندگی پادشاه گونه با داشتن قلمرویی تصنعی برای خود. Saints Row چندین سال است که تمامی تمرکز خود را صرف رقابت با GTA کرده است، به همین علّت همیشه عناوینی متوسط، پیش پا افتاده و از یاد رفتنی از این سری شاهد بوده ایم. امّا این بار، صرف نظر از اینکه صحبت های سازندگان را به مانند همیشه "هایپ" تلقّی کنیم، این سری قرار است با یک جهش بزرگ مواجه شود. داستان بازی دنباله ایست بر پایان نسخه پیشین. پس از شکست دادن گروه گانگسترهای Stilwater و کوتاه کردن دست گروه Ultor Corporation و از بین بردن نفوذ آنها، بازیباز و دار و دسته اش به سراغ دستبرد زدن به بانکی می روند، با این نقشه که پول ها را مستقیم از بانک با جت های پر سرعت خارج کنند؛ امّا اوضاع طبق نقشه و بر وفق مراد بازیباز پیش نرفته و زنگ خطر بانک به صدا در می آید، بازیباز و هم تیمی هایش دستگیر شده و سالها در زندان سپری می کنند. در زندان، این گروه شکست خورده پی می برند بانکی که برای دستبرد به آن خود را به زحمت انداخته اند، متعلّق به یکی از بزرگترین شبکه های تبه کاری بین المللی با نام Syndicate است، تحت هدایت Pillipe Loren. پس از خوراندن رشوه به پلیس، Saintها از زندان بیرون آمده، اما چیزی نمی گذرد که رئیس این گروه، Johnney Gat توسّط کارکنان Syndicate ربوده می شود. آنها از Johnney خواستار امضاء کردن قراردادی تجاری هستند، آن هم در شرایط نا برابر و تحت فشار برای وی در جت اختصاصی Pillipe Loren. طی این ملاقات، Loren از Johnney درخواست واگذاری دو منطقه از ۳ منطقه تحت کنترل وی را می کند، او نپذیرفته و درگیری به شلیک های پیاپی از سوی دو طرف ختم می شود و طی رخدادی Johnney از جت به پایین پرتاب می شود. برای ادامه توضیحات بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

 

 

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو

براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه نماييد:



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ 14 آذر 1391برچسب:, توسط سیبادو