سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

 

کرت در جواب سوالی مبنی بر این‌که «مردم می‌گویند‌ آیا (سخت‌افزار) پلی‌استیشن ۴ تاریخ گذشته است؟» جواب داد این طبیعت کنسول‌ها است که به خاطر سخت‌افزار ثابت خیلی زود در ظاهر تاریخ گذشته می‌شوند. اما این مسئله تاثیر بسیار کمی بر روی کیفیت بازی‌ها می‌گذارد.

وی برای واضح کردن پاسخ خود، مثال جالبی را بیان کرد. کرت به مقایسه بازی The Last of Us‌، محصول سال ۲۰۱۳ سونی و استودیو ناتی داگ برای کنسول پلی‌استیشن ۳ با بازی‌های شاخص سال ۲۰۰۵‌ یعنی همان سالی که پلی‌استیشن ۳ رونمایی و عرضه شد پرداخت. وی گفت کنسول پلی‌استیشن ۳ در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و از آن زمان تا به حال هیچ ارتقا سخت‌افزاری برای آن صورت نگرفت، اما شاهد این بودیم که نزدیک به ۱۰ سال این کنسول توانست برترین گرافیک‌ها را به تصویر بکشد و در نقطه‌ی مقابل، رایانه‌های شخصی سال به سال ارتقا پیدا می‌کردند.


عنوان The Last of Us- سال ۲۰۱۳ کنسول پلی‌استیشن ۳

وی در مورد شیوه‌ی خاص ارتقا کیفی بازی‌ها در کنسول‌ اشاره داشت که این کار توسط برنامه‌نویسان در بازه‌ی زمانی ۵ تا ۱۰ سال صورت می‌گیرد و با استفاده از مهندسی پیچیده و بسیار عالی کنسول، توانایی ارتقا کیفیت را خواهند داشت.

کرت استرتون از اعضای ثابت ICE Team است. ICE Team تیمی متخصص از برترین‌های استودیو ناتی داگ و سایر استودیوهای سونی است که وظیفه‌ی ارتقا سطح کیفی تکنولوژی‌ها و موتورهای گرافیکی استفاده شده در بازی‌های پلتفرم‌های پلی‌استیشن را برعهده دارند. این گروه همچنین در ساخت و توسعه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۴ نقش مهمی داشت.

نظر شما در مورد این صحبت‌ها چیست؟ آیا پلی‌استیشن ۴ نیز به مانند نسخه‌ قبلی خود می‌تواند ده سال عمر مفید را تجربه کند و از چندین نسل پلتفرم PC بدون هیچ تغییر سخت افزاری عبور کند؟

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 23 آبان 1393برچسب:عمر مفید استیشن سونی , توسط سیبادو