سیبادو
ما را حمایت کنید
 
سیبادو

A Letter From A Black Child

When I born, I black

When I grew up, I black

When I go in the sun, I black

When I scared, I black

When I sick, I black

And when I die, I still black

When you born, you pink

When you grow up, you white

When you go in the sun, you red

When you cold, you blue

When you scared, you yellow

When you sick, you green

When you die, you gray

And you call ME COLORED

??????????????

ترجمه :نامه ای از یک کودک سیاهپوست

وقتی به دنیا می آیم سیاه هستم

 وقتی بزرگ می شوم سیاه هستم

وقتی زیر نور خورشید هستم سیاه هستم

وقتی می ترسم سیاه هستم

وقتی مریض می شوم سیاه هستم

و وقتی می میرم  هنوز سیاه هستم

وقتی تو به دنیا می آیی صورتی هستی

وقتی بزرگ می شوی سفید هستی

وقتی زیر نور خورشید هستی قرمز هستی

وقتی که سردت می شود آبی هستی

وقتی می ترسی زرد هستی

وقتی مریض می شوی سبز هستی

وقتی می میری خاکستری هستی

آن وقت تو به من می گویی رنگین پوست

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:, توسط سیبادو