ما را حمایت کنید
 
سیبادو

طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

 سرعت رشد اندروید بسیار سریع است. یکی از عواملی که موجب چنین رشدی می‌شود تنوع و فراوانی محصولات قدرت گرفته از این سیستم‌عامل نسبت به دیگر رقبا است.

این سیستم‌عامل که نامی چون گوگل را پشت سر خود دارد با سخت‌افزارهای گوناگون همکاری داشته و طبیعی است که اینقدر متنوع باشد. البته این تنوع همیشه نکته مثبتی به حساب نمی‌آید، چراکه وقتی تعداد محصولات و مدل‌های آن زیاد شود پشتیبانی از آنها کار ساده‌ای نخواهد بود و این نکته یکی از مهم‌ترین برگ برنده‌های اپل است. پشتیبانی دقیق و طولانی‌مدت از محصولات باعث شده حس وفاداری شدیدی در خریداران این محصول نسبت به برندهایی مانند سونی و HTC وجود داشته باشد.

در چنین اوضاع و احوالی طبیعی است که بعد از گذشت چند سالی گوشی قدیمی شما از رده خارج می‌شود. سوال مهم اینجاست که با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی که از رده خارج شده چه می‌شود کرد.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:تکنولوژی فناور اندروید گوشی تبلت قدیمی , توسط سیبادو

فایلهای ضروری و مهم در برخی اوقات به علت اشتباه،ویروسی شدن و.. حذف میشوند و ما برای بازیابی آنها از نرم افزارهای Recovery استفاده میکنیم. در ادمه روشی برای دسترسی به نسخه های های قبلی یک فایل یا پوشه معرفی میکنیم.

 

 فعال کردن قابلیت Previous Version

 

در ابتدا شما برای بازیابی نسخه های قبلی یک فایل و پوشه باید قابلیت Previous Version داریوها سیستم خود را فعال کنید زیرا این قابلیت در ویندوز ۷ به طور پیش فرض فقط بر روی درایو C فعال است و شما در ابتدا فقط میتوانید به نسخه های قبلی فایل و پوشه این درایو دسترسی پیدا کنید،برای فعال نمودن قابلیت Previous Version بقیه داریو های سیستم مسیر زیر را دنبال کنید:

 

 

Control Panel > System and Security > System

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 14 شهريور 1393برچسب:, توسط سیبادو