ما را حمایت کنید
 
سیبادو
 
 

 

 

بی دلیل نیست که نام آن را تصویر متحرک گذاشته اند: ادری هپبورن در فیلم Roman Holiday آنقدر خوش درخشید که باعث شد هزاران نفر تصمیم به سفر بگیرند. کیمیای بین جادوی سینما و زیبایی های دنیا واقعی را در این 50 فیلم می بینید. این فیلم ها همه در مورد سفر ساخته شده اند و مقصد هر یک نیز ذکر شده است.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که به خودتان بگویید «من هر چه قدر تلاش کنم باز هم موفق نخواهم شد؟» وقتی همیشه با وجود تلاش فراوان شکست بخورید یعنی یک جای کارتان از ریشه خراب است. یکی از این «جا های کار» قوه خلاقیت است اگر در هر کاری هیچ خلاقیتی از خود نشان ندهید در آن کار موفق نخواهید بود.

آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که به خودتان بگویید «من هر چه قدر تلاش کنم باز هم موفق نخواهم شد؟» وقتی همیشه با وجود تلاش فراوان شکست بخورید یعنی یک جای کارتان از ریشه خراب است. یکی از این «جا های کار» قوه خلاقیت است! اگر در هر کاری هیچ خلاقیتی از خود نشان ندهید در آن کار موفق نخواهید بود.

هر عنوانی که داشته باشید (خصوصآ وبلاگ نویس) در کارتان به خلاقیت نیاز دارید پس منتظر معجزه نباشید و از همین حالا با همین مطلب دوران خلاقیت و موفقیت در زندگی تان را شروع کنید ، روی علت های زیر دقیق فکر کنید. هر کدام که راجع به شما صادق است را به خاطر بسپارید و در طی زمان مرحله به مرحله راه حل های آن را کشف کرده و سعی کنید حلش کنید.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و باسنی سفت به دست آورید.این تمرینات به شما کمک می کند تا در کنار تمرینات هوازی چربی های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه ای خوش ترکیب و سفت داشته باشید.


این تمرینات را یک یا دوبار در هفته انجام دهید.حرکات را به آرامی انجام دهید و هر حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید ( ۱۰ ثانیه در هر تکرار )
برای گرفتن نیجه بهتر و سریع تر می توانید دور مچ پا و یا ران را از وزنه های مخصوص استفاده کنید.مچ بندی را برای خود درست کنید و به اندازه ۱ کیلو در آن خاک بریزد . این سنگینی رسیدن به نتیجه را سرعت می بخشد.

حرکت اول: بالا بردن پا به سمت بالا
به پهلو دراز بکشید همانند تصویر دست چپ را زیر سر بگذارید و دست راست را روی زمین و در مقابل قفسه سینه قرار دهید.پاهای خود را صاف قرار دهید و بدون آنکه قسمت های دیگر از بدن شما حرکت کند پای راست را به آرامی بالا ببرید کمی مکث کنید و پا را به حالت اول برگردانید.
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

روش‌هاي گوناگوني براي محدودسازي حق دسترسي کاربران به منابع سيستمي و به ويژه محتواي موجود در هاردديسک وجود دارد . ساده‌ترين راه براي حفظ ايمني پوشه‌هاي معمولي اطلاعات در هاردديسک، پنهان کردن آن‌هاست.

   يکي از نگراني‌هاي مديران سيستم، اعمال تغييراتي در پوشه‌ها و فايل‌هاست. به همين دليل پوشه‌هاي ضروري‌تر را از شر هر نوع خطر نرم‌افزاري ايمن مي‌کنند.

ساده‌ترين راه براي حفظ ايمني پوشه‌هاي معمولي اطلاعات در هاردديسک، پنهان کردن آن‌هاست. کاربران سطوح پايين معمولا نمي‌توانند به پوشه‌هاي پنهان شده دسترسي يابند اما اگر دست بر قضا لازم بود پوشه‌هاي پنهان به هيچ وجه نمايش داده نشوند، مي‌توان امکان دستيابي به Folder Options را از کاربران گرفت. در واقع اين اقدام يک روش براي حفظ ايمني کلي محتويات هاردديسک است.

Folder Options مي‌تواند فايل‌هاي سيستمي را پنهان کند، امکان تغيير پسوند فايل‌ها را از کاربران بگيرد و مانع از نشان داده شدن فايل‌هاي پنهان نوع معمولي شود. بنابراين بهتر است که کاربران سطح پايين به اين واسط مديريتي دسترسي نداشته باشند. به طور پيش‌فرض با مراجعه به منوي بالاي صفحه در ويندوز XP، جست‌وجو در منوي Start در ويندوز 7 و يا نمايش دادن ابزارهاي مديريتي در ويندوز 8، مي‌توان به Folder Options دسترسي داشت. علاوه بر اين در همه نسخه‌هاي ويندوز مي‌توان با مراجعه به Control Panel به اين ابزار دست يافت اما به سادگي مي‌توان با يک کليد ساده رجيستري همه روش‌هاي دسترسي به اين ابزار را مسدود کرد.

براي اين کار عبارت Regedit را در منوي Run وارد کنيد. حال از طريق ويرايشگر رجيستري، مسير زير را دنبال نماييد. HKEY _ USERS DEFAULT software Microsoft Windows Current Version Policies Explorer حال در اين قسمت يک کليد جديد با نام NoFolder Options ايجاد کنيد. اين کليد بايد از نوع Dword باشد. حال مقدار اين کليد را برابر با 1 تعيين کنيد.

توجه داشته باشيد با اين عمل همه راه‌هاي دسترسي به Folder Options غير فعال مي‌شود. همچنين در صورت تمايل به بازگرداني رايانه به حالت اول مقدار متغير ايجاد شده را به صفر تغيير داده يا به طور کلي کليد را حذف کنيد. بهتر است براي حفاظت بيشتر از رايانه خود، براي کاربران ديگر يک حساب کاربري از نوع Guest تعريف کنيد تا هيچ کس به غير از شما به رجيستري دسترس نداشته باشد.
 
ارسال در تاريخ سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

این امـر غیر قابل انکار است: طرح اندام شما معین میکند که در چه روزی بـه دنیا آمده اید. هر چـند شـما می توانید ساخت و ترکیب کلـی بدن خود را تا حدودی تـغییر بـدهیـد به عنوان مثال حجم چربی نسبت به حجم ماهیچه های بدن و میتوانـید با کمک گرفتن از ورزش و رژیمهای غذایی تـا حـدودی فرم بدن خود را به شکل دلخواه در بیاورید، اما ساختـار کـلی بـدن شما همیشه همان طور باقی خواهد ماند.

 

  در نگاه اول شاید این مطلب چندان خوشایند به نظر نرسد، اما به هر حال حداقل میتوانید از این امر مطلع شوید که نمی توانید به اندام هایی که ساختار آنها با فرم کلی بدنتان تناسبی ندارند، برسید. انواع فرم بدن را می توان به سه گروه تقسیم کرد: اکتومورف، اندومورف، مزومورف. اندام شما در هر یک از این گروه ها که جای بگیرد، باید نرمش های مربوط به همان نوع اندام را انجام دهید، تا بتوانید به بهترین نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

کتومورف (بدن های کشیده)
این فرم از اندام، باریک و کشیده است. این قبیل افراد معمولاً ساختار استخوانی ظریفی دارند، عرض شانه ها کم بوده و با باسن تقریباً به یک اندازه می باشد. دونده های دوی استقامت، بالرین ها، و بازیکن های بسکتبال را می توان در این گروه جای داد. (میشل فایفر، ویتنی هاستون، و هیتر لاکلیر از جمله بارزترین نمونه های این گروه به شمار می روند.)
تکنیک کار با وزنه: برای پرورش ماهیچه ها، این افراد می بایست 2 ست وزنه را برای هر قسمت از ماهیچه ها در برنامه ورزشی خود بگنجانند. تعداد دفعات تکرار نیز 6 تا 10 بار تخمین زده میشود. ماهیچه های بدن را تقسیم کرده و در هر روز بر روی یک سری از ماهیچه کار کنید و روز بعد بر روی گروه دیگر.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

اکـثر متخصصین عقیـده دارنـد کـه پیـاده روی، بـاغبــانی و سایر انواع فعالیتهای متوسط کلید حفظ سلامتی اسـت. اما صبر کنید...یک تحقیق جدید نشان می دهد کـه افـراد نیاز به فعالیت های شدیدتر دارند. محقـقـان عـقیده دارند کـه هـر فـرد بـه طـور متوسط به 30 دقــیقه در روز ورزش و فـعالیت جسمـی نـیـاز دارد و بـرخـی دیــگر از متـخصصین ورزشی باور دارند که این میزان باید به یک ساعت برسد. عـقـایـد و توصیـه هـای ضـد و نقـیـض و متـفـاوت از سـوی متخصـصین علم ورزش مـمـکن اسـت بـاعـث سـردرگمی شما نیز شده باشد. احتمالاً دوست دارید بدانید که واقعاً به چه مقدار ورزش در روز نیاز دارید.

 

در تلاش برای تشخیص این عناوین ضد و نقیض، متخصصین می گویند که، تحقیقات ورزشی به این علت به نتایج متفاوت و مغایر با هم می رسند که با گروه های سنی، جنسیت ها و افرادی با عوامل خطر متفاوت (برخی از افراد در معرض ابتلا به بیماری های قلبی قرار دارند، برخی از افراد اضافه وزن دارند) مواجه هستند و افراد مختلف باید با سطح های مختلف فعالیت های ورزشی خود را آغاز کنند.
به این علت صحیح نیست که بین تحقیقات ورزشی مختلف مقایسه به عمل بیاوریم. نتایج تحقیقاتی که برای خانم میانسال با شیوه زندگی یکجانشینی صورت گرفته ممکن است برای مرد جوان دانشجو به کار نیاید.
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

 

آیا شما اندام رویایی‌تان را به دست آورده‌اید؟بی‌شک دیگر هیچ تلاشی در این زمینه نمی‌کنیدحدود 10 دقیقه تمرین در روز به شما امکان می‌دهد که نتیجۀ به دست آمده را حفظ کنید. ارزشش را دارد، نه؟

 

   اگر بتوانید هر روز تمرین کنید، بسیار عالی است. ولی اگر تمرینات برایتان خسته‌ کننده‌ هستند، حداقل 3 تا 4 بار در هفته انجام شان دهید.

برنامۀ مراقبتی: تمرین شماره 1
پاهایتان را جمع کنید و روی کمر دراز بکشید. بالاتنه تان را بالا بیاورید و دو دست را روی زانوی چپ قرار دهید. در حالی که عضلات شکم را منقبض کرده اید، به آهستگی پای راست را بدون تماس با زمین، پایین بیاورید. و دوباره بالا بروید.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

دانشمندان علت اینکه چرا آب داغ نسبت به آب سرد زودتر منجمد می شود را پیدا کردند. چرا آب گرم زودتر از آب سرد یخ می‌زند؟

  این سوالی است که باهوش‌ترین افکار عالم فیزیک را از زمان ارسطو تا به حال مشغول خود ساخته است، آن هم بدون نتیجه. حال گروهی فیزیکدان فکر می‌کنند که این راز قدیمی چند هزار ساله، را حل کرده‌اند.

این رفتار آب که به نام اثر امپمبا شناخته شده است، پدیده‌ای است که در آن، آب بر خلاف اغلب مایعات دیگر، هر چه دمایش گرم‌تر از دمای اتاق باشد، سریع‌تر یخ می‌زند.

دانشمندن نظریه‌های متفاوتی در مورد چرایی این رخداد ارائه کرده‌اند، ولی تاکنون هیچ کدام از آنها نتوانسته‌اند به طور کامل این پدیده عجیب و غریب فیزیکی را توضیح دهند.

به تازگی گروهی فیزیکدان در دانشگاه صنعتی نانیانگ سنگاپور راه حل احتمالی این مسئله را پیدا کرده‌ و توضیح این معما را به برهمکنش غیر عادی مولکول‌های آب با یکدیگر مرتبط کرده‌اند.

هر مولکول آب به مولکول همسایه‌اش از طریق نوعی پیوند الکترومغناطیسی متصل می‌شود که پیوند هیدروژنی نامیده می‌شود. همین پیوند است که منجر به ایجاد کشش سطحی آب و نقطه جوشی بالاتر از انتظار به نسبت مایعات دیگر می‌شود؛ اما دکتر سان چانگکینگ و دکتر زانگ از دانشگاه فنی نانیانگ ادعا می‌کنند که پیوند هیدروژنی این را هم توجیه می‌کند که مولکول‌های آب، چطور انرژی را ذخیره و آزاد می‌کنند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
حافظه‌های فلش با اندازه‌ها و طرح‌های بسیار متنوع به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده ‌است. این وسایل کوچک و بسیار کاربردی به لطف فراگیر بودن پورت USB در همه جا کاربرد دارد؛ خانه، محل کار، داخل خودرو، دانشگاه و خلاصه هر جای دیگری می‌توان از این حافظه‌ها استفاده کرد و بیراه نیست اگر بگوییم این حافظه‌ها تا حد زیادی نیاز ما به دیسک‌های CD و DVD را برطرف کرده‌ است.

نوع USB فقط یکی از مدل های موجود برای حافظه های فلش بوده و دوربین های دیجیتال و گوشی های موبایل نیز از کارت های حافظه فلش بهره مند شده اند. پس بد نیست کمی بیشتر با حافظه های فلش آشنا شده و با ساختار آنها آشنا شویم. قبل از هر چیز خوب است بدانید واژه «کول دیسک» که برخی برای اشاره به حافظه های فلش به کار می برند، در واقع نام تجاری یکی از اولین حافظه های فلشی بود که وارد بازار ایران شد و شهرت خوبی یافت، اما اکنون از صحنه روزگار محو شده است! پس سعی کنید از عبارت حافظه فلش USB برای این محصولات استفاده کنید.
 

هر آنچه باید از حافظه‌های فلش بدانید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کیبردهای ساخته شده توسط خودشان را جایگزین کیبرد پیشفرض اندروید کنند. این امکان به شما آزادی عمل بیشتری می دهد تا بتوانید کیبردهای مختلف با قابلیت های متفاوت را نصب کرده و استفاده کنید......  


 
اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کیبردهای ساخته شده توسط خودشان را جایگزین کیبرد پیشفرض اندروید کنند. این امکان به شما آزادی عمل بیشتری می دهد تا بتوانید کیبردهای مختلف با قابلیت های متفاوت را نصب کرده و استفاده کنید. کاری که در آی.او.اس اپل و حتی ویندوزفون مایکروسافت نمی توانید انجام دهید. اگر با برخی کیبردهای اندروید کار کرده باشید حتما می دانید که بعضی از آنها قابلیت هایی مثل تایپ کردن با ژست های حرکتی ( Gesture Typing ) را در اختیار شما قرار می دهند. نصب یک کیبرد بر روی اندروید بسیار ساده و مشابه نصب یک برنامه عادی است. کافیست آن را نصب کرده و اجرا کنید. سپس مراحل فعال سازی آن به عنوان کیبرد پیشفرض به شما نشان داده خواهد شد.

 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد.
دانلود مرورگر محبوب و سریع Opera

 
از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
 
 
سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.
 

برترین ها: سال 2011 میلادی یکی از بهترین سال ها برای سیستم عامل اندروید به شمار می رود. در این سال آمار تولیدات محصولاتی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کردند 250 درصد رشد داشته است. همین رشد بسیار بالا نیز منجر به دانلود بیش از 11 میلیارد اپلیکیشن از فروشگاه اینترنتی اندروید در آن زمان شدند. از آنجا که سیستم عامل موفق گوگل مسیر پیشرفت را گرفته و تخته گاز می تازد، ما نیز برای کاربران و دوستداران اندروید چند قابلیت و خلاقیت جدید در زمینه امنیت بیشتر ذکر کرده ایم.

اضافه کردن لایه ای جدید به سیستم امنیت اندروید

یکی از کارشناسان ارشد سیستم های اندرویدی موبایل به نام هیروشی لاخی‌میِر سال گذشته سرویسی به نام Bouncer در زمینه امنیت بیشتر سیستم عامل اندروید معرفی و عرضه کرد. سرویس بانسر به صورت خودکار همه اپلیکیشن های اندروید مارکت را به منظور یافتن بدافزارهای مخفی و غیرقابل تشخیص، اسکن می کند. روند اسکن خودکار این نرم افزار در گشت زنی کاربر در فروشگاه اینترنتی اندروید یا نیاز برنامه نویس ها برای ورود به پروسه تایید اپلیکیشن ها، هیچ گونه خللی ایجاد نمی کند.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

بسیاری از مردم، از رفتن به جنگل و کندن قارچ برای خوردن لذت می برند، اما شناخت نوع قارچ می تواند مسئله مهمی باشد. بیش از 38 هزار نوع قارچ وجود دارد که بعضی از آنها سمی اند و بعضی از آنها قابل خوردن می باشند. رنگ، شکل و اندازه ی قارچ ها می تواند خیلی متنوع و مختلف باشد.خلاصه اینکه خواص زیادی دارند میخواهیم با این ماده غذایی یک غذای لذیذ درست کنیم.

  مواد لازم:
گوشت گوساله ریز قیمه شده =۲۵۰ گرم
قارچ= ۵۰۰ گرم
فلفل سبز= ۲ عدد
پیاز =۱ عدد متوسط
گوجه فرنگی= ۲ عدد
نمک - فلفل- روغن مایع= ۴ ق غ

طرز تهيه:
چون مدت زمان پخت گوشت نسبت به سبزیجات بیشتره پس اونارو ریز خرد می کنیم و با ۲ لیوان آب میگزاریم تا بپزد. قارچ و پیاز و فلفل سبزرا ریز خرد می کنیم وروغن مایع رو اضافه کرده و سرخ می کنیم .
این سبزیجات را رو شعله بزرگ اجاق و با حرارت زیاد با هم زدن سوته می کنیم و به این علت روی حرارت زیاد چون قارچ در حرارت کم زیاد آب می ندازد وقتی آب سبزیجات کشیده شد گوشتها رو علاوه می کنیم و به هم زدن ادامه می دیم و سرخ می کنیم
گوجه فرنگی ها رو اضافه می کنیم و ۵ دقیقه دیگر به سرخ کردن ادامه می دیم و بعد نمک و فلفل را علاوه کرده و از روی حرارت برمی داریم .
و اما سوته قارچ و مرغ :
به این مواد فقط فلفل قرمز را خرد کرده اضافه می کنیم و تنها فرق در روش پخت اینه که ابتدا گوشت مرغ را سوته کرده و بعد سبزیجات رو به آن اضافه می کنیم .
 

ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید...

شما می‌توانید به وسیله یک وب سایت، خدمات خود را از کوچه و خیابان به محیط وسیع اینترنت منتقل کنید و با تغییر مکان کار خود از دنیای واقعی به مجازی نوع کاربران و حتی تعداد آن‌ها را تغییر دهید؛ به شیوه‌های بسیار مطلوبی می‌توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. در محیط مجازی می‌توانید بهتر و بیشتر کاربران و مشتریان خود را بشناسید و درب خدمات خود را برخلاف دنیای واقعی 24 ساعت از روز و هفت روز از هفته برای کاربران خود گشوده نگه دارید.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست و واضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود.
 

 با یاری گرفتن از چند پلاگین و دانستن برخی دستورات که معمولا دم دست وواضح نیستند، Google Maps می تواند به منبعی از اطلاعات قیمتی تبدیل شود. شما ممکن ست از گوگل مپز برای یافتن مقصد استفاده کنید. یا اینکه تنها از آن بخواهید که مسیر رانندگی تان را مشخص کند. اما گوگل مپز فقط این چیزی نیست که شما از روی عادت استفاده می کنید و می تواند حتی بعد از سالها استفاده، همیشه نکته تازه ای را برای تان در آستین داشته باشد. علاوه بر این، گوگل به شکل مستمر در حال بهبود نقشه ها و اضافه کردن نکات و ابزارهای کاربردی به آن پرکاربرد خود است.


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

بی شک شما هم با مشکل حذف نشدن برنامه هایی که نصب کرده اید ومی خواهید آن را حذف کنید روبرو شده اید .وخواسته اید به هر طریق که شده آن را حذف کنید. حتی ابزار AddRemove Programs موجود در کنترل پنل نیز کمکی به شما نمی کند. برای آنکه این برنامه ها را از بین ببریم باید از رجیستری استفاده کنیم :

به دلایلی که برای ما معلوم نیست بسیاری از برنامه ها به طور کامل پاک (uninstall ) نمیشوند در نتیجه بسیاری از کاربران سعی می کنند با حذف پوشه یا شاخه آن برنامه مقدمات پاک شدن آن را انجام دهند اما نام چنین برنامه هایی برای همیشه در فهرست
AddRemove Program باقی خواهند ماند برای آنکه فهرست این برنامه ها را از بین ببریم باید از رجیستری استفاده کنیم .

 ممکن است این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که قصد پاک کردن و Uninstall کردن برنامه ای را دارید و هر چه می کنید برنامه پاک نمی شود. حتی ابزار Add/Remove Programs موجود در کنترل پنل نیز کمکی به شما نمی کند. با استفاده از این روش می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به وسیله رجیستری ویندوز پاک کنید.
بدین منظور:

از منوی Start وارد Run شده و در آن عبارت regedit را تایپ کنید و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.

سپس به آدرس زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall
حالا در لیست باز شده نام تمامی برنامه های نصب شده را میبینید. کافی است روی برنامه مورد نظر کلیک کرده و دکمه Delete را بزنید.
تنها دقت کنید برای Uninstall کردن برنامه ها از روش معمول استفاده کنید و تنها در مواردی که برنامه پاک نمی شود از این روش استفاده نمایید.

 

ارسال در تاريخ چهار شنبه 22 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 

 

 

 

 
VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد.
 
 VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم.

 
دانلود پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC
 

این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

ارسال در تاريخ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 
 
 
اتفاق جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد یک نوع اپیدمی‌ است که در بین بازیگران رخ داده است. بازیگرانی که بعد از مدت‌ها حضور جلوی دوربین حالا دلشان می‌خواهد فضای پشت دوربین را هم تجربه کنند.
 
 
 
روزنامه تهران امروز: اتفاق جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد یک نوع اپیدمی‌ است که در بین بازیگران رخ داده است. بازیگرانی که بعد از مدت‌ها حضور جلوی دوربین حالا دلشان می‌خواهد فضای پشت دوربین را هم تجربه کنند.

اینکه این تب، در میان بازیگران شایع شده است را می‌توان از حضور جالب توجه «شهاب حسینی» هم در این عرصه فهمید. خبر ساخت فیلم حسینی اولین بار در خردادماه منتشر شد. این خبر در حالی منتشر شد که «حوض نقاشی» با بازی او تازه اکرانش تمام شده بود و اتفاقا توانسته بود نظر مخاطب را حسابی به دست آورد.

نام فیلم حسینی، «ساکن طبقه وسط» است که بن‌مایه‌های طنز دارد. اما از این دست بازیگرانی که وارد حیطه کارگردانی می‌شوند، کم نداریم. فیلم «فرامرز قریبیان» با نام «گناهکاران» به تازگی اکرانش شروع شده، علاوه بر آن خبرهایی نیز از شروع فیلمبرداری فیلم «فریبرز عرب‌نیا» منتشر شده است. «نیکی کریمی» نیز ید طولایی در ساخت فیلم دارد! در این گزارش مروری کرده‌ایم بر بازیگرانی که کارگردان شده‌اند. 





 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

کسب در امد برای سایت و وبلاگ از طریق سایت چیتیکا Chitika

چیتیکا یک نمونه ی تقریبا موفق از سایتهای پرداخت بازای کلیک میباشد که وبمسترها و کاربران زیادی را جذب خود کرده است. تعدادی از کارشناسان چیتیکا را بعنوان رقیبی برای گوگل ادسنس به شمار میاورند. این سایت هندی الاصل در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شده است و تبلیغات این سایت در بیش از ۱۰۰ هزار سایت نمایش داده میشود. تعداد بازدید از تبلیغات این سایت ماهیانه از ۳ میلیارد بار فراتر میرود.
در این مقاله قصد دارم به تبیین فعالیتهای این سایت – مزایا و معایب آن نسبت به سیستم های دیگر و بیان تجربیات سایر وبمسترها بپردازم.
سایت چیتیکا در اصل ارائه دهنده ی خدمات تبلیغ بازای کلیک میباشد. در این سیستم سعی شده است تا تبلیغاتی که در وبسایتهای عضو به نمایش در میایند مرتبط با کیوردهای جستجو شده وبسایتها باشد. یعنی اولین فرق عمده و اساسی این شبکه با سیستم های دیگر اینست که تبلیغات فقط برای افرادی که از طریق جستجو در موتورهای جستجوگر مثل بینگ – یاهو – گوگل و … وارد سایت میشوند به نمایش در میاید. این تبلیغات نیز مرتبط با کیورد مورد جستجو قرار گرفته میباشند. به این ترتیب تبلیغات برای مشترکین و کاربران دائمی سایت نشان داده نمیشود. این سیاست گذاری میتواند برای سایتهایی که عمده ترافیکشان را کاربران ثابت تشکیل میدهد مشکل ساز شود. به همین خاطر توصیه میشود از چیتیکا برای سایتهایی که بیشترین ترافیکشان از موتورهای جستجو تامین میشود و یا در ابتدای راه اندازی و فعالیت هستند استفاده شود. بسیاری از وبمسترها چیتیکا را مناسب برای سایتهای فروشگاهی میدانند چون در این حال CTR سایت شما به دلیل ارتباط تبلیغات با کیوردهای جستجو شده بالاتر میرود و منجر به افزایش درآمد میشود.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

چگونگی کسب درامد از اینترنت

 


 

 

    امروزه کسب درآمد در اینترنت برای افرادی تازه کار در دنیای اینترنت به خصوص اگر توانایی های دیگری هم داشته باشند بسیار ساده تر از گذشته شده است و گزینه های بیشتری هم برای کسب درآمد بوجود آمده است فقط کافیست یک وبلاگ داشته باشید و شروع کنید البته به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ایرانیان وبلاگ ها و وب سایت های فارسی برای کسب درآمد از روش های معمول دچار دردسر هایی هستند و در برخی موارد این کار غیر ممکن شده است. اما اگر می توانید به زبانی غیر از فارسی مانند انگلیسی یا عربی مطلب بنویسید و شخصی در خارج از کشور دارید که می توانید به او اعتماد کنید تا برای شما یک حساب بانکی معتبر همراه با آدرس خودش باز کند، در این صورت باید بگویم یک بازار جهانی منتظر شماست فقط کافیست یک وبلاگ بسازید و شروع به نوشتن کنید. به هر حال فکر می کنم بد نباشد مروری بر روش های کسب درآمد موجود داشته باشیم.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

اخبار موثق کیهان از جزئیات خواسته‌های 1+5 از ایران/ تیم مذاکره کننده ایرانی روزه سکوت خود را بشکند و محتوای مذاکرات را علنی کند

 

سؤال این است که چرا تیم هسته‌ای کشورمان با سکوت درباره محتوای مذاکرات، فرصت میدان‌داری رسانه‌ای و مدیریت افکار عمومی را دو‌دستی و سخاوتمندانه به حریف تقدیم کرده است؟!


به گزارش نامه نیوز کیهان به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

باج‌خواهی آمریکا و متحدانش که با بهره‌گیری از ترفند «پلیس خوب، پلیس‌بد» طراحی شده و به پای میز مذاکرات ژنو منتقل شده بود، در برخورد با مخالفت تیم هسته‌ای کشورمان رنگ باخت و همانگونه که از قبل قابل پیش‌بینی بود و کیهان در چند نوبت بر آن تاکید ورزیده بود، مذاکرات ژنو را بی‌نتیجه و ناتمام باقی گذاشت که در این باره گفتنی‌های درس‌آموز و عبرت‌انگیزی هست.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

محققان انستیتو برنهم کالیفرنیا و دانشمندان ایواته چین متوجه شده اند گیاه رزماری علاوه بر طعم خوب خواص مفیدی دارد که موجب حفاظت از مغز در برابر بیماری ها می شود و روند پیرشدن آن را کند می کند.

به نوشته پایگاه اینترنتی روسی اینفورمینگ تحقیقات نشان داده رزماری می تواند از مغز در برابر رادیکال های آزاد حفاظت کند که تاثیر مخربی برآن دارند. این خاصیت به ویژه برای افرادی مفید است که از اختلالات عصبی از جمله آلزایمر رنج می برند.

به عقیده محققان خواص طبیعی رزماری به مراتب بر داروهای شیمیایی که پزشکان برای حفاظت از مغز به بیماران تجویز می کنند برتری دارد. ضمن این که مصرف این گیاه برای بدن کاملا بی ضرر است.

امید است نتایج این تحقیقات به تولید داروهایی کمک کند که روند پیر شدن مغز را به تاخیر می اندازند.

 
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

یک گیاه دارویی نه تنها در پخت غذا ایجاد طعم و عطر می کند، بلکه دارای فواید بسیاری در حفظ سلامتی میباشد. شما می توانید گیاهان را خشک کرده و در زمستان از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. در زیر با ۹ گیاه دارویی برای درمان ۹ بیماری آشنا می شویم:

۱. سرفه می کنید:

رزماری مصرف کنید.اکالیپتول موجود در این گیاه معطر، به کاهش احتقان قفسه سینه و خروج آسانتر اخلاط از بدن کمک می کند.به علاوه رزماری سرشار از تانین ضد التهابی است که در تسکین گلودرد بسیار مفید است.

مواد غذایی مناسب در ترکیب با رزماری: لوبیا سفید، مرغ، پنیر، گوشت قرمز و مرغ کباب شده، سیب زمینی، ذرت و سیب.

۲. ناراحتی های دستگاه گوارش دارید:

شوید مصرف کنید. مطالعات نشان داده است که لیمونن موجود در شوید به عنوان یک آنتی بیوتیک، در از بین بردن باکتری های مضر روده ای عمل می کند.

مواد غذایی مناسب در ترکیب با شوید: ماهی قزل آلا، تخم مرغ ، خیار ، مرغ، پنیر چدار، سبزیجات سبز، سوپ، پنیر خامه ای، چغندر و هویج .
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

اخیرا ArchosT، تبلت جدید به اسم ChefPad را معرفی کرده است که مخصوص استفاده در آشپزخانه است و از فضای اضافی آشپزخانه برای قرار گرفتن استفاده می کند.

قرار داده یک کامپیوتر در آشپزخانه ایده خیلی خوبی است. شما می توانید نکات پخت یک غذا یا دستور پخت یک غذا را داشته باشید. همچنین می توانید ارتباط خود را با دنیای دیجیتال را حفظ کنید. تصور کنید کنید در حالی که مشغول گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مورد علاقتون هستید، غدای خودان را آماده کنید یا ظرف ها رو بشورید. ما در اینجا یک سری راه کار به شما ارائه می کنیم تا بتوانید بدون هزینه اضافی، کامپیوتر خود را در آشپزخانه داشته باشید.

موبایل یا تبلت خود را چسب نواری وصل کنید
اجازه بدید با آسانترین راه شروع کنیم. این راه به طور موقت برای نصب دستگاه های سبک وزن مناسب استو تنها چیزی که شما احتیاج دارید کمی چسب نواری است.
همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک تبلت با چسب نواری به در کابینت وصل شده است. فقط اطمینان حاصل کنید که به اندازه ای چسب بزنید که تحمل وزن تبلت شما را داشته باشد. همچنین در مکان مطمئنی قرار دهیدش که احتمال خوردن ضربه و … نباشد.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

معمولا بیشترین و دقیق ترین بررسی ها در زمینه چگونگی استفاده از تلفن های هوشمند، در امریکا صورت می گیرد. اما در تحقیق جدید، موارد جالبی نمایان شده. کاربران آیفون گرچه به طور میانگین بیشتر از کاربران اندروید از تلفن خود استفاده می کنند ولی درصد مکالمه شان، کمتر است.

بزرگسالان امریکایی هر روز به طور میانگین 1 ساعت با تلفن هوشمند خود کار می کنند که 26 درصد آن مکالمه است. 20 درصد ارسال پیام متنی، 16 درصد حضور در شبکه های اجتماعی، 14 درصد مشاهده وب سایت ها، 9 درصد ایمیل، 8 درصد بازی و 9 درصد هم سایر امور.
 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

Kompanija. Takava که از عمده تولید کنندگان مواد غذایی در صربستان است، محصولات غذایی آماده اصلی خود را در ظروف چند لایهRoyale تولیدی شرکت RPC Bebo UK مجددا بسته بندی کرده است. این تغییر بسته بندی برای پاسخ به درخواست بیشتر مصرف کنندگان برای بهبود کیفیت مواد غذایی در بازار صربستان انجام شده است.

بسته بندی های پلاستیکی سخت دارای تنوع بسیار زیادی هستند و می توانند به عنوان مواد مواد جایگزین در بسیاری از محصولات به کار برده شوند.
دیوید باکر مدیر کل RPC Bebo UK در مقایسه این نوع بسته بندی با قوطی یا شیشه اظهار می دارد: پلاستیک های سخت مطمئن و قابل بازیافت می باشند و وزن کمی دارند. از PET به عنوان جایگزین برای انواع بسته بندی شیشه ای می توان استفاده کرد (به دلیل شفافیت و ظاهر شبیه شیشه ای این ماده) مانند نوشابه های غیر الکلی، پلاستیک های ممانعت کننده می توانند زمان ماندگاری محصول را افزایش دهند و پلی پروپیلن قابلیت استفاده در مایکرویو را داراست و اغلب برای بسته بندی غذاهای آماده مورد استفاده قرار می گیرد.
Kompanija. Takava که از عمده تولید کنندگان مواد غذایی در صربستان است، محصولات غذایی آماده اصلی خود را در ظروف چند لایهRoyale تولیدی شرکت RPC Bebo UK مجددا بسته بندی کرده است. این تغییر بسته بندی برای پاسخ به درخواست بیشتر مصرف کنندگان برای بهبود کیفیت مواد غذایی در بازار صربستان انجام شده است.
بسته های جدید جایگزین قوطی های فلزی شده که مدت زمان نگهداری مواد غذایی را بیشتر می کنند و برای مشتری سهولت بیشتری به همراه دارند. دیوید ویژن، کارشناس فروش و توسعه بازار پلیمرهای صنعتی و بسته بندی شرکت دوپونت، می گوید:« پلاستیک دارای چگالی کمتری نسبت به آهن و شیشه است، بنابراین در وزن ظروف کاهش چشم گیری ایجاد می کند. به علاوه ظروف پلاستیکی شکنندگی کمتری نسبت به شیشه دارند.»
APPE، یک بطری با دهانه گشاد ارائه کرده است که می تواند جایگزین بسته های شیشه ای مواد غذایی باشد. این بطری جدید می تواند تا دمای ۹۵ درجه سانتی گراد، پر شود و بعد تا ۲۰ دقیقه پاستوریزه شود.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

محققان باور دارند عکس صورت در زندگی اجتماعی و عاطفی انسانها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و ابداع جدید آنها می تواند امکان مشاهده این عکسها را برای افراد نابینا به وجود آورد.

محققان برای ابداع این فناوری از محقق نابینایی الهام گرفته اند که هممواره آرزو داشت اطلاعات تصویری و گرافیکی بیشتری در اختیار داشته باشد. قابل دسترس کردن تمامی اطلاعات گرافیکی دیجیتال برای نابینایان چالش بزرگی است از این رو محققان تنها بر روی عکسهایی متمرکز شدند که افراد معمولا از آنها برای صفحات شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

برای ایجاد چنین عکسهایی باید توازن درست میان اطلاعات برقرار شود تا افراد از روی این عکسها قابل شناسایی باشند. محققان عکس را به گونه ای تغییر دادند تا تنها تمامی ویژگی های معرف شخص در آن حفظ شود، زیرا تغییر دادن تمامی عکس به شکلی که اجزای آن لمس کردنی باشد، منجر به بهم خوردن ساختار کلی عکس خواهد شد.

در عوض با استفاده از یک الگوریتم ریاضی بخشهای مهم عکس که منجر به شناسایی چهره فرد می شوند از دیگر بخشها جدا شده و در خروجی نهایی که از چاپگری ویژه بیرون خواهد آمد، عکسی با برجستگی های خاص که می تواند چهره فرد را برای کاربر نابینا قابل لمس کند، چاپ خواهد شد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

در اولین قدم گوشی را خاموش و باتری گوشی را خارج کنید. اگر هم خشک خشک نشده است اصلا توی گوشی نیاندازید چون ممکن است اتصالی کند.

۱. در اولین قدم گوشی را خاموش و باتری گوشی را خارج کنید. اگر هم خشک خشک نشده است اصلا توی گوشی نیاندازید چون ممکن است اتصالی کند. احتمالا سوختن باتری زیاد است پس اگر گوشی بعد از خشک کردن کار نکرد در وهله اول فکر نکنید گوشی سوخته است!

۲. سیم کارت را هم در بیاورید. خیلی سریع این کار را انجام بدهید چون سیم کارت هم خیلی حساس است و اگر در معرض آب بماند سریع می‌سوزد. خسارتش سنگین نیست اما از وقت و کار و زندگی می‌اندازد حسابی.

۳. از سشوار استفاده نکنید. سشوار اولین راهی است که پیشنهاد می‌دهند اما سشوار باد داغی می‌زند که خودش هم می‌تواند باعث خرابی بشود. اگر سشوار شما برای گرمایش درجه‌بندی دارد از درجه گرمای کم می‌توانید استفاده کنید. هر چند توصیه می‌کنیم از راه‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود استفاده کنید.
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

روش‌هاي گوناگوني براي محدودسازي حق دسترسي کاربران به منابع سيستمي و به ويژه محتواي موجود در هاردديسک وجود دارد . ساده‌ترين راه براي حفظ ايمني پوشه‌هاي معمولي اطلاعات در هاردديسک، پنهان کردن آن‌هاست.

يکي از نگراني‌هاي مديران سيستم، اعمال تغييراتي در پوشه‌ها و فايل‌هاست. به همين دليل پوشه‌هاي ضروري‌تر را از شر هر نوع خطر نرم‌افزاري ايمن مي‌کنند.

ساده‌ترين راه براي حفظ ايمني پوشه‌هاي معمولي اطلاعات در هاردديسک، پنهان کردن آن‌هاست. کاربران سطوح پايين معمولا نمي‌توانند به پوشه‌هاي پنهان شده دسترسي يابند اما اگر دست بر قضا لازم بود پوشه‌هاي پنهان به هيچ وجه نمايش داده نشوند، مي‌توان امکان دستيابي به Folder Options را از کاربران گرفت. در واقع اين اقدام يک روش براي حفظ ايمني کلي محتويات هاردديسک است.

Folder Options مي‌تواند فايل‌هاي سيستمي را پنهان کند، امکان تغيير پسوند فايل‌ها را از کاربران بگيرد و مانع از نشان داده شدن فايل‌هاي پنهان نوع معمولي شود. بنابراين بهتر است که کاربران سطح پايين به اين واسط مديريتي دسترسي نداشته باشند. به طور پيش‌فرض با مراجعه به منوي بالاي صفحه در ويندوز XP، جست‌وجو در منوي Start در ويندوز 7 و يا نمايش دادن ابزارهاي مديريتي در ويندوز 8، مي‌توان به Folder Options دسترسي داشت. علاوه بر اين در همه نسخه‌هاي ويندوز مي‌توان با مراجعه به Control Panel به اين ابزار دست يافت اما به سادگي مي‌توان با يک کليد ساده رجيستري همه روش‌هاي دسترسي به اين ابزار را مسدود کرد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

پیر امیدیار Pierre Omidyar متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۶۷ در پاریس و بنیانگذار و رییس ایرانی-آمریکایی سایت حراج ای‌بی e-bay است.

امیدیار در سال ۱۹۶۷ از پدری ایرانی و مادری ایرانی به نام الهه میرجلالی امیدیار در پاریس به‌دنیا آمد. ۶ ساله بود که با خانواده اش به مریلند آمریکا رفت و در ۱۴ سالگی با نوشتن دومین برنامه رایانه‌ای برای کتابخانه مدرسه پا به دنیای بیتها گذاشت. وی دانش آموخته دانشگاه تافتز است.
وقتی پیر امیدیار سایت eBay.com را به عنوان یک نوع سرگرمی راه‌اندازی کرد، فکرش را هم نمی‌کرد روزی صاحب بزرگ‌ترین بازار اینترنتی جهان شود که روزانه چهار میلیون حراج در آن صورت می‌گیرد، هر ۲۴ ساعت نیم میلیون گزینه برای خرید در آن وارد می‌شود و ارزشی معادل ده میلیارد دلار پیدا می‌کند.

در ادامه چند نکته آورده می شود که برای کسانی که بخو۱اهند کسب و کار جدید خود را شروع کنند مفید خواهد بود
 


ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

دستکاری کردن رکوردهای ثبت شده در بازیهای ویندوز و ترفندهای تقلب درآنها

بازی Minesweeper یا همون مین روب (مین یاب) :

    1. دستکاری کردن رکوردهای ثبت شده در بازی:
    برای این کار وارد رجیستری بشید و آدرس زیر رو دنبال کنید
    HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftwinmine
    حالا اونجا یه عالمه کلید می بینید، کلیدهای Name1 و Name2 و Name3 رو با نام خودتون مقداردهی کنید و برای تغییر ثانیه رکورد
    هم کلیدهای Time1 و Time2 و Time3 رو باز کنید و روی دکمه رادیویی Decimal کلیک کنید بعد رکورد مورد نظرتون رو بر حسب
    ثانیه وارد کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

عقیق جزو کانی‌هایی است که از چند عنصر شیمیایی تشکیل شده است. عقیق سنگی سیلیسی و نوعی از در کوهی است. ترکیب شیمیایی آن سیلیس است و البته گاهی عناصری نظیر Al،Fe، Mg، Ca، Ni، Cr در کنار آن قرار می‌گیرد. ویژگی عقیق ریزدانه بودن آن و روشنی رنگش است. عقیق نیمه شفاف، مات و دارای جلای شیشه‌ای است.

عقیق یا آگات از سنگ‌های نیمه قیمتی است. کلکسیون میتریدات، شاه پونتوس، که شامل حدود 4 هزار کاسه عقیق بوده است، توجه خاص و میزان اشتیاق به این سنگ را نشان می‌دهد.
عقیق جزو کانی‌هایی است که از چند عنصر شیمیایی تشکیل شده است. عقیق سنگی سیلیسی و نوعی از در کوهی است. ترکیب شیمیایی آن سیلیس است و البته گاهی عناصری نظیر Al،Fe، Mg، Ca، Ni، Cr در کنار آن قرار می‌گیرد. ویژگی عقیق ریزدانه بودن آن و روشنی رنگش است. عقیق نیمه شفاف، مات و دارای جلای شیشه‌ای است.
عقیق به رنگ‌های سفید تا خاکستری تیره و سیاه، زرد تا قرمز، سبز و آبی روشن است و در میان جواهرات درجه دوم سنگی مشهور است. بهترین آن سرخ، زرد و سفید است. گونه‌ای از آن که ذرات فراوان میکا دارد و براق است دلربا نامیده می‌شود.
شکل بلورهای عقیق، نازک و شش گوش است. این کانی در هیدروکسید پتاسیم (KOH) حل می‌شود.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 17 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

 

رابرت هوک در جزیره وایت به دنیا آمد او بدنی رنجور و نحیف داشت و در 13 سالگی یتیم شد در جوانی با پیشخدمتی امرار معاش و درآمد خود را برای یافتن به دانشگاه اکسفورد پس انداز می کرد در سال 1655 زمانی که اکسفورد بود دستیار رابرت بویل فیزیکدان شد با تلمبه بادی پیشرفته ای که به همراه بویل ساخته بود آنها ثابت کردند که احتراق و تنفس هر دو به هوا نیاز دارند و صوت در خلا نمی تواند انتقال یابد.

 

  کمی پیش از آنکه به عصویت رسمی انجمن سلطنتی پذیرفته شود این انجمن هوک را به عنوان مسئول آزمایشها برگزید او این مسئولیت را تا زمان فوت خود بر عهده داشت و نظرات جدیدی و جالب را هر هفته به اعضا معرفی می کرد او هزاران ازمایش را در طول بیش از چهل سال انجام داد.
زمانی که هوک به وسیله میکروسکوپی ککه خود آن را کامل کرده بود روی یک لایه نازک چوب پنبه مطالعه می کرد شبکه ای منظم از حفره هایی شبیه کندوی عسل مشاهده کرد او این حفره ها را سلول نامید. این یافته سر رشته اطلاعات درباره سلولهایی است که خشت بنای زندگی هستند.
هوک در سال 1665 کتاب خود را به نام میکرو گرافیا منتشر کرد این کتاب شامل برخی از زیباترین تصویر ها از اجسام کوچکی است که تا کنون کشیده شده است از جمله دانه های برف پر فلس ماهی و سازواره های زنده مانند کپک و خزه ها تصویری که او از کک کشیده است به گونه ای است که هم اکنون نیز تجدید چاپ می شود او تشخیص داد که سنگواره ها از دوران گذشته بر جای مانده اند.
پس از آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666 او با کریستوفر ورن که معمار بود برای بازسازی شهر همکاری کرد او مسئول دفتر نقشه برداری لندن بود و برخی ساختمان ها را از جمله بیمارستان بیت اللحم را طراحی کرد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

رسیدن به اندام مناسب و ایده آل آرزوی هر شخصی می باشد اما ممکن است در این راه اششتباهاتی هم صورت پذیرید که چند مورد از این اشتباهات را شرح می دهیم.

 

  اشتباهات متداول در تناسب اندام
به گفته متخصصان، بعضی از این باورهای غلط درباره تناسب اندام باید کنار گذاشته شود. هر چه سریع تر این کار انجام شود، بهتر است.
برای پیدا کردن راه سالم تر، متناسب تر با سلامت و لذت بخش تر، بعضی از این باورها را با هم مرور می کنیم:

۱.دویدن روی تردمیل در مقایسه با دویدن روی آسفالت یا پیاده روی، فشار کمتری بر زانو وارد می کند.
دویدن، یکی از حرکات ورزشی فوق العاده است اما ممکن است زانو را تحت فشار قرار دهد چون نیروی وزن بدن شما است که به مفاصل فشار وارد می کند و این نیرو ثابت است. فرقی نمی کند که شما روی تردمیل بدوید یا روی آسفالت و پیاده رو.
بهترین روش برای کاهش فشار بر زانو این است که شما ورزش های متنوعی انجام بدهید. اگر شما دویدن را با سایر فعالیت های ورزشی قلبی همراه کنید (به طور مثال کار روی دوچرخه ثابت) می توانید فشار را روی زانو ها کم کنید و سال ها توانایی دویدن را حفظ کنید.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

کریستان هویگنس در هاگو از شهرهای هلند در خانواده ای به دنیا آمد که ارزش بسیاری برای آموزش و مطالعه علمی قائل بودند او دوره آموزش خوبی را گذراند آموزشی که شامل تعلیمات پدرش در خانه معلمین خصوصی و افرادی از دانشگاه لیدن بود او نوقتی برای ساختن یک تلسکوپ به برادرش کمک کرد به این دستگاه علاقمند شد تلسکوپهای زمان هویگنس تصویرهای خوبی نشان نمی دادند زیرا عدسیهای آنها مانند منشور عمل می کردند و برای هر رنگی تصویر متفاوتی تشکیل می دادند راه حل هویگنس کاربرد یک عدسی با فاصله کانونی زیاد بود او تلسکوپی ساخت که عدسی اصلی آن دو اینچ قطر داشت و فاصله کانونی آن 23 فوت بود ساختن و به کار بردن چنین تلسکوپ پیچیده ای مهارت و حوصله زیادی لازم داشت.هویگنس در سال 1656 سحابی جبار را کشف و ستاره های آن را مشخص کرد تلسکوپ او ویژگیهای سطح مریخ را آشکار ساخت هویگنس نخستین کسی بود که اجزای v شکل را که در مرداب بزرگ معروف اند رسم کرد او یک قمر بزرگ زحل را نیز که تیتان نام نهاد کشف کرد. تلسکوپ گالیله سیاره زحل را همراه دو زائده نشان می داد هویگنس با مشاهده خود دریافت که این زائده ها یک حلقه واقعی اند که آن سیاره را احاطه کرده اند.
در عصر اکتشافات نجومی هویگنس ساعتی ساخت که قادر بود زمان را تا دقیقه نشان دهد او از حرکت رفت و برگشتی یک اونگ برای کنترل دنده ها و یک مجموعه وزنه های آویخته از یک زنجیر که به آرامی پایین می آمدند برای حرکت اونگ استفاده کرد او نخستین نمونه را که کار می کرد به حکومت آلمان تقدیم کرد و در سال 1658 طرز کار آن را در مقاله ای شرح داد این ساعت به عنوان پدر بزرگ ساعت های امروزی شناخته شده است.
در سال 1663 از لندن دیدار کرد و به عنوان عضو انجمن سلطنتی انتخاب شد سه سال بعد لویی چهاردهم پادشاه فرانسه از او دعوت کرد تا مقدمات سازمانی شبیه انجمن سلطنتی انگلیس را پایه گذاری کند در سال 1668 آکادمی سلطنتی علوم فرانسه جلسات خود را با ریاست هویگنس آغاز کرد هویگنس مهمترین اثر خود یعنی کتاب درباره نوسان ساعتها را در این زمان منتشر کرد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

رابرت بویل که از چهره های ماندگار انگلیس است در کاخ لیزمور در ایلند به دنیا آمد او هفتمین پسرکنت اعظم کورک یکی از ثروتمند ترین مردان جهان بود کنت اعظم برای تربیت فرزندان و اینکه لوس و نازنازی نشوند آنها را به خانواده های فقیر سپرد تا پرورش یابند.رابرت بویل از 6 ماهگی تا 4 سالگی در یک خانواده روستایی ایلندی به سر برد او تا 8 سالگی زیر نظر معلم سر خانه تحصیل کرد سپس به مدت 3 سال در اتون انگلیس به در خود ادامه داد.بویل در 20 سالگی به لندن رفت و عضو یک گروه دانشمندان تحربی شد.بویل اعتقاد راسخ داشت که آینده علم بر روش تجربی استوار است . شعار او که هیچ چیز به صرف گفته دیگران قابل قبول نیست. این فکر را که تمام پاسخها در کتابهای قدیمی وجود دارد نفی می کرد. گروه علمی که او عضو آن بود جلسه بحثهای غیر رسمی را در خانه هر یک از اعضا برگزار می کرد و بویل به آن نام کالج نامرئی داده بود.
در سال 1654 بویل به اکسفورد رفت تا به حامیان علوم تجربی نزدیکتر باشد او با کمک رابرت هوک باهوش یک تلمبه بادی پیشرفته را ساخت . این دو نفر ثابت کردند که صدا در خلا منتشر نمی شود آنها استدلال گالیله را که معتقد بود در صورت نبودن مقاومت هوا یک پر سبک و یک تکه سرب سنگین با سرعت برابر سقوط می کنند تایید کردند . بویل به سبب آنکه نمی خواست حیوانات را بیازارد قادر نبود که مطالعاتش را روی تنفس در خلا کاملا پیگیری کند و او یافته های خود را در کتاب تاثیر کشسانی هوا در سال 1660 منتشر کرد. این کتاب شامل قانون بویل است. بنابر قانون بویل حجم یک گاز با فشار موثر بر آن نسبت وارون دارد



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو

 

نتایج یک تحقیق نشان داد علت ازدواج زنان زیبا با مردان زشت این است که مرد‌ها به دنبال حامی نیستند و به زیبایی اهمیت می‌دهند، اما زن ها، همسری می خواهند که به خوبی از آن‌ها حمایت کند. آنها از ظوهر، به قد و درآمد مرد توجه بیشتری دارند.                       

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، از آنجا که خانم‌ها دنبال "مردی برای زندگی" هستند ممکن است کسی را انتخاب کنند که از نظر ظاهری پایین‌تر از خودشان باشد. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این ازدواج‌ها، بسیار پردوام‌تر و مثبت‌تر است.
مرد‌ها حساسیت زیادی به زیبایی خانم‌ها دارند، اما زن‌ها از ظواهر، بیشتر به قد و درآمد مرد‌ اهمیت می‌دهند.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از محرومیت دو ساله بازیکن تیم صبای قم به دلیل استفاده از داروی استروئید آنابولیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازیکن دوپینگی مشخص شد

به گزارش sebado به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دکتر احمد هاشمیان؛رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اتمام مهلت درخواست استیناف بازیکن متخلف از قوانین دوپینگ که تا پایان وقت اداری رو زگذشته دوازدهم آبان ماه بود؛ این بازیکن بعدازظهر روز گذشته درخواستی را به کمیته پزشکی تحت عنوان درخواست استیناف ارسال کرد که درخواست مذکور علیرغم توضیحات ارائه شده از سوی کارشناسان پزشکی به بازیکن و رعایت مفاد ذکر شده در آئین نامه مبارزه با دو پینگ، هیچ گونه تطبیقی با مفاد آئین نامه نداشت. بر همین اساس طی تماس با بازیکن مراتب اعلام و تا پیش از ظهر امروز نیز فرصتی برایش در نظر گرفته شد تا چنانچه مایل به ارائه درخواست استیناف در چهارچوب آئین نامه است، اقدام کند که متاسفانه اقدامی از سوی وی صورت نگرفت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

نام روزهای هفته در ايران کهن بدين گونه بوده است:

 

  نام روزهای هفته در ايران کهن بدين گونه بوده است:

کیوان شید = شنبه
مهرشید = یکشنبه
مه شید = دوشنبه
بهرام شید = سه‌شنبه
تیرشید = چهارشنبه
هرمزشید = پنج‌شنبه
ناهیدشید یا آدینه = جمعه
 
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو
 

 

تکنولوژی امروز ...

 

  با پیشرفت تکنولوژی،ارتباطات بی سیم بالاخره جایگزین روش های ارتباطی سابق شد. بلوتوث هم یکی از همین روش های ارتباطی است که به طور خودکار عمل می کند و در چند سال اخیر استفاده از آن گسترش یافته است.
بزرگ ترین نکته مثبت بلوتوث این است که می تواند ارتباطی بی سیم، ارزان و خودکار بین دستگاه های الکترونیکی برقرار کند. البته روش های دیگری هم برای برقراری ارتباط بدون سیم وجود دارند، مانند WI-FI یا ارتباط (IR) INFRARED (اشعه مادون قرمز).
اشعه مادون قرمز، امواج نوری با فرکانس پایین است که توسط چشم انسان قابل تشخیص نیستند. معمولاً در کنترل از راه دور تلویزیون ها و دستگاه های الکترونیکی از IR استفاده می شود، اما با وجود قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن استفاده از آن در دستگاه های مختلف، استفاده از این تکنولوژی خالی از اشکال هم نیست.
اول اینکه دو دستگاهی که می خواهند با استفاده از INFRARED با هم ارتباط برقرار کنند باید حتماً در خط دید مستقیم یکدیگر قرار داشته باشند. به عنوان مثل شما باید حتماً کنترل را به سمت تلویزیون یا دستگاه پخش DVD تان بگیرید تا عمل کند.
دومین مشکل این است که INFRARED همیشه یک ارتباط یک به یک برقرار می کند. یعنی شما می توانید داده ها را بین کامپیوتر LAPTOP و رومیزی تان منتقل کنید، اما امکان برقراری ارتباط همزمان با یک دستگاه دیگر مانند پرینتر یا PDA تان وجود ندارد.
 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 11 آبان 1392برچسب:, توسط سیبادو